Levering & returnering

Hvor hurtigt leverer vi, hvad koster fragt og hvordan returnerer man?

Nedenfor har vi samlet de oftest stillede spørgsmål omkring levering, fragt og returnering.

Bestil inden kl. 13.00 og få leveret dagen efter (levering kun på hverdage)

Har du afgivet din ordre inden klokken  13:00, kan du normalt regne med at modtage din leverance – af lagerførte standardvarer – allerede næste hverdag, dog undtaget leveringer til ikke-brofaste øer og udlandet. Skulle lagervaren undtagelsesvist ikke være på lager, bliver du kontaktet af vores kundeservice.

Bestillinger modtaget hverdage efter kl. 13:00, helligdage eller i weekenden, vil blive behandlet den følgende arbejdsdag.

Priser

Alle vores priser er ekskl.moms.

Fragt

Ved ordrer på over 1.500 kr. ekskl. moms leverer vi fragtfrit indenfor landets grænser med Danske Fragtmænd.
Ved mindre ordrer beregner vi et fragtgebyr på 250 kr. ekskl. moms pr. forsendelse.
Ordrer til ikke-brofaste øer samt til udlandet leveres ufranko. Kontakt os og aftal nærmere vedr. ordrer til levering uden for Danmark.

Det er desværre ikke muligt at afhente varer på vores lokationer af sikkerhedsmæssige hensyn.

Levering

Vi leverer med Danske Fragtmænd. Derfor kan vi kun levere til firmaer, der er åbne for varemodtagelse hele dagen.
Byttes der ikke paller ved modtagelsen, faktureres disse separat efterfølgende.

Returnering

Ønsker du at returnere lagerførte standardvarer, kan dette kun ske  mod forudgående aftale med kundeservice, som arrangerer at dine varer vil blive afhentet - se kontaktinfo nedenfor.

Tidsfristen for returnering er 3 mdr og kun ubrudte bundter/enheder og varer som ikke er beskadigede tages retur.

Vær opmærksom på, at vi modregner et returgebyr på 20 % til dækning af fragt og returhåndtering.

Reklamationer

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til kundeservice - ved fejl og mangler skal dette ske inden 3 mdr. fra modtagelse:

Jylland & Fyn: jylland@dssmith.com Tlf. +45 72 14 95 50

Sjælland & øerne: sjaelland@dssmith.com Tlf. +45 72 14 95 00

Varereturnering foregår altid til Bødkervej 3, 7100 Vejle
Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav, afhentning skal foretages af DS Smith.

For B2C kunder er der endvidere følgende klagemuligheder:

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:  http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse jylland@dssmith.com eller sjaelland@dssmith.com jf. ovenstående geografiske fordeling

Uddybende info omkring hvordan du handler

Du kan oprette et login til webshoppen, så kan vi huske dig til næste gang. Et login giver også mulighed for at vælge fremsendelse af faktura frem for anvendelse af betalingskort.

Opret login