Hvor hurtigt leverer vi, hvad koster fragt, er der gebyr og kan man returnere?
Nedenfor har vi samlet de oftest stillede spørgsmål omkring levering, fragt og returnering.
Denne vare er nu tilføjet til din kurv:
I alt: {{cart.data.BillingCurrency}} {{cart.data.SubTotal | formatprice}}
Gebyr: {{cart.data.BillingCurrency}} {{cart.data.Shipping | formatprice}}
Gebyr: Fri
Nedenfor har vi samlet de oftest stillede spørgsmål omkring levering, fragt og returnering.
Har du afgivet din ordre inden klokken 12.00, kan du normalt regne med at modtage din leverance – af lagerførte standardvarer – allerede næste hverdag, dog undtaget leveringer til ikke-brofaste øer. Skulle lagervaren undtagelsesvist ikke være på lager, bliver du kontaktet af vores kundeservice.
Bestillinger modtaget hverdage efter kl. 12.00, helligdage eller i weekenden, vil blive behandlet den følgende arbejdsdag.
Alle vores priser er ekskl.moms.
Ved ordrer på standardlagervarer på over 1.500 kr. ekskl. moms leverer vi gebyrfrit til firmaadresser indenfor landets grænser med Danske Fragtmænd.
Ved mindre ordrer beregner vi et ekspeditionsgebyr på 450 kr. ekskl. moms pr. forsendelse.
Ved ordrer til ikke-brofaste øer tilkommer et ikke fastsat gebyr. Kontakt os og aftal nærmere vedr. ordrer til levering uden for Danmark - webshoppen leverer kun til firmaer i Danmark.
Det er desværre ikke muligt at afhente varer på vores lokationer af sikkerhedsmæssige hensyn.
Vi leverer med Danske Fragtmænd. Derfor kan vi kun levere til firmaer i Danmark, der har åbent for varemodtagelse hele dagen. Er der ikke nogen fra firmaet til stede til at modtage varerne, fragtes disse til nærmeste fragtmandscentral, hvor de kan afhentes eller fremsendes på ny mod et fragtgebyr. Bemærk - vi handler kun med B2B kunder.
Byttes der ikke paller ved modtagelsen, faktureres disse separat efterfølgende - der kan ikke byttes flere paller end der leveres - dvs. der byttes 1:1.
Da vi kun handler med B2B kunder er returnering af standardvarer ikke en mulighed, med mindre det er aftalt med kundeservice før afgivelse af ordren (ved eksempelvis afprøvning/test af en given emballage).
Vær opmærksom på, at der pålægges omkostninger til returhåndtering og fragt. Denne omkostning udregnes ved hver enkelt sag.
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til kundeservice - ved fejl og mangler skal dette ske inden 3 mdr. fra modtagelse:
Kundeservice: dk.bestilling@dssmith.com Tlf. +45 72 14 95 00
Varereturnering foregår altid til Dronningens kvarter 11, Taulov Gate 109-110 K-7000 Fredericia
Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav, afhentning skal foretages af DS Smith.