Handelsbetingelser

Det er nemt at handle på webshoppen

Se i det følgende hvordan du bestiller, og hvordan du får leveret fra vores lager
(Det er desværre ikke muligt at afhente varer på vores lokationer af sikkerhedsmæssige hensyn.).

Webshoppens fordele

I videoen ovenover kan du se, hvor nemt det er at handle i webshoppen - prøv selv.

Gå til webshoppen

Vi er lige i nærheden

Du kan bestille dine varer i vores netbutik, der holder åbent 24 timer i døgnet.

Bestil inden kl. 13.00

Har du afgivet din ordre inden klokken 13:00, kan du normalt regne med at modtage din leverance – af lagerførte standardvarer – allerede næste hverdag, dog undtaget leveringer til ikke-brofaste øer. Skulle lagervaren undtagelsesvist ikke være på lager, bliver du kontaktet af vores kundeservice.

Bestillinger modtaget hverdage efter kl. 13:00, helligdage eller i weekenden, vil blive behandlet den følgende arbejdsdag.

Sådan betaler du

Betalingskort
I webshoppen kan du nemt og sikkert gennemføre betalinger med betalingskort.
Se nærmere omkring vores sikkerhed og hvilke kort vi modtager under "Betalingskort".

Eksisterende kontokunde hos DS Smith
Er du allerede kontokunde hos DS Smith, har du mulighed for at gennemføre dit køb i webshoppen uden brug af betalingskort. Det eneste du behøver at gøre er, at oprette et login og angive, at du er kontokunde i forbindelse med dit køb. Vi fremsender herefter faktura jf. dine gældende aftaler med DS Smith.

Bliv kunde
Ønsker du at blive oprettet som kontokunde hos DS Smith, skal du blot oprette et login til webshoppen. Herefter kan du anmode om blive kontokunde, når du gennemfører dit  køb. Førstegangskøb via webshoppen gennemføres med betalingskort, men ved efterfølgende køb fremsendes faktura. Til information foretager vi rutinemæssigt en kreditvurdering, ud fra det oplyste CVR nummer ifm. kundeoprettelsen.

Leveringsmængder

Minimumsbestillingsmængde er angivet under de enkelte varer. Normalt sælger vi kun i hele kolli med mindre anden bestillingsmængde er angivet.

Leveringsbetingelser

Ved ordrer på over 1.500 kr. ekskl. moms leverer vi fragtfrit indenfor landets grænser med Danske Fragtmænd.
Ved mindre ordrer beregner vi et fragtgebyr på 250 kr. ekskl. moms pr. forsendelse.
Ordrer til ikke-brofaste øer samt til udlandet leveres ufranko. Kontakt os og aftal nærmere vedr. ordrer til levering uden for Danmark.

Det er desværre ikke muligt at afhente varer på vores lokationer af sikkerhedsmæssige hensyn.

Ordrebekræftelse

Når du har afgivet ordren i webshoppen, modtager du en ordreanerkendelse på mail. Der fremsendes ikke yderligere bekræftelser på bestillinger af lagervarer.

Bestillinger på specialemballager vil blive bekræftet med leveringstid, når bestillingen er færdigbehandlet af kundeservice.

Levering

Vi leverer med Danske Fragtmænd. Byttes der ikke paller ved modtagelsen, faktureres disse separat efterfølgende.
Derfor kan vi kun levere til firmaer, der er åbne for varemodtagelse hele dagen.
Det er desværre ikke muligt at afhente varer på vores lokationer af sikkerhedsmæssige årsager.

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til kundeservice - ved fejl og mangler skal dette ske inden 3 mdr. fra modtagelse:

Kundeservice: dk.bestilling@dssmith.com Tlf. +45 72 14 95 00

Varereturnering foregår altid til Bødkervej 3, 7100 Vejle
Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav, afhentning skal foretages af DS Smith.

Ønsker du at returnere lagerførte standardvarer, kan dette kun ske  mod forudgående aftale med kundeservice, som arrangerer at dine varer vil blive afhentet - se kontaktinfo nedenfor.

Tidsfristen for returnering er 3 mdr og kun ubrudte bundter/enheder og varer som ikke er beskadigede tages retur.

Vær opmærksom på, at vi modregner et returgebyr på 20 % til dækning af fragt og returhåndtering.


For B2C kunder er der endvidere følgende klagemuligheder:

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:  http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse dk.bestilling@dssmith.com .

Få besøg af en konsulent

Ved større oplag giver vi naturligvis gerne et specialtilbud.
Vores emballagekonsulenter er altid klar til at hjælpe dig med at analysere dit emballagebehov.

Kontakt vores emballagekonsulenter her


OBS! VI TAGER FORBEHOLD FOR TRYKFEJL OG LAGERMANGLER.

 

Du kan oprette et login til webshoppen, så kan vi huske dig til næste gang. Et login giver også mulighed for at vælge fremsendelse af faktura frem for anvendelse af betalingskort.

Opret login