Nyt køledisplay skaber mersalg
Innovativt og informativt køledisplay til lancering af produktnyhed fra Bakkedal skaber opmærksomhed og mersalg.
Denne vare er nu tilføjet til din kurv:
I alt: {{cart.data.BillingCurrency}} {{cart.data.SubTotal | formatprice}}
Gebyr: {{cart.data.BillingCurrency}} {{cart.data.Shipping | formatprice}}
Gebyr: Fri
Innovativt og informativt køledisplay til lancering af produktnyhed fra Bakkedal skaber opmærksomhed og mersalg.
Klaret smør tåler op til 210 grader og er ideel til stegning og ægte saucer – og det budskab hjælper smart køledisplay fra DS Smith med at udbrede i supermarkederne.
Dragsbæk A/S havde brug for en display-løsning til produktlanceringen af klaret smør fra Bakkedal. Displayet skulle både skabe stopeffekt, informere om produktet og afspejle dets høje, gastronomiske kvalitetsniveau.
Løsningen består i DS Smiths FlexiCooler® køledisplay med akrylemballering og integreret LCD-skærm, der afspiller et tv-spot om fordelene ved klaret smør.
”Der er ingen tvivl om, at DS Smiths innovationsniveau og opmærksomhed på slutkunden er enestående”
Michael Pilgaard, Marketingchef hos Dragsbæk A/S
Foruden display-løsningen bidrog DS Smith med et test-setup, som i testperioden viste en salgsstigning på ikke mindre end 300 %. Løsningen er i dag implementeret i landets 25 største supermarkeder.
Dragsbæk producerer margarineprodukter og andre fedtstoffer til forbrugere og professionelle kunder i både Danmark og en lang række andre lande. Dragsbæk startede som en lille, lokal virksomhed i 1920’erne, men gennem årene er Dragsbæk vokset til i dag at være en virksomhed, der opererer både nationalt og internationalt.