Case: BAKKEDAL

Nyt køledisplay skaber mersalg

Innovativt og informativt køledisplay til lancering af produktnyhed fra Bakkedal skaber opmærksomhed og mersalg.

Klaret smør tåler op til 210 grader og er ideel til stegning og ægte saucer – og det budskab hjælper smart køledisplay fra DS Smith med at udbrede i supermarkederne.

Produktlancering krævede blikfang og plads til budskaber

Dragsbæk A/S havde brug for en display-løsning til produktlanceringen af klaret smør fra Bakkedal. Displayet skulle både skabe stopeffekt, informere om produktet og afspejle dets høje, gastronomiske kvalitetsniveau.

Bakkedal display

Innovativt og informerende displayløsning

Løsningen består i DS Smiths FlexiCooler® køledisplay med akrylemballering og integreret LCD-skærm, der afspiller et tv-spot om fordelene ved klaret smør.

”Der er ingen tvivl om, at DS Smiths innovationsniveau og opmærksomhed på slutkunden er enestående”
Michael Pilgaard, Marketingchef hos Dragsbæk A/S

Salgsstigning på 300 % i danske supermarkeder

Foruden display-løsningen bidrog DS Smith med et test-setup, som i testperioden viste en salgsstigning på ikke mindre end 300 %. Løsningen er i dag implementeret i landets 25 største supermarkeder.

Om Dragsbæk A/S

Dragsbæk producerer margarineprodukter og andre fedtstoffer til forbrugere og professionelle kunder i både Danmark og en lang række andre lande. Dragsbæk startede som en lille, lokal virksomhed i 1920’erne, men gennem årene er Dragsbæk vokset til i dag at være en virksomhed, der opererer både nationalt og internationalt.

Du kan oprette et login til webshoppen, så kan vi huske dig til næste gang. Et login giver også mulighed for at vælge fremsendelse af faktura frem for anvendelse af betalingskort.

Opret login