Iøjnefaldende emballage skal kickstarte ny slikserie fra Nørregade
Denne vare er nu tilføjet til din kurv:
I alt: {{cart.data.BillingCurrency}} {{cart.data.SubTotal | formatprice}}
Gebyr: {{cart.data.BillingCurrency}} {{cart.data.Shipping | formatprice}}
Gebyr: Fri
Som led i lanceringen af en ny serie af vingummi og lakrids under brandet Nørregade, har DS Smith udviklet en solid og iøjnefaldende emballagebakke, der skal øge salget til de unge.
Gennem de seneste år har Nørregade-brandet stået over for nogle udfordringer med at ramme de yngre mennesker. Derfor besluttede Spangsberg Chokolade A/S, som ejer Nørregade-brandet, at lancere en ny serie af vingummi og lakrids med et nyt image, som skal appellere til de unge.
Som led i lanceringskampagnen har Spangsberg og deres reklamebureau haft stor fokus på produkternes promovering i butikkerne, og de ville gerne videreføre kampagnen helt ud til shopperen i butikken og skabe noget opmærksomhed over for de unge mennesker. Herudover var det et krav, at emballagebakken skulle være robust, så den ikke vil komme til at fremstå med nedsænkning og andre skader i butikkerne.
I et samarbejde mellem DS Smith, Spangsberg og deres reklamebureau, blev løsningen en solid bakke med et flot iøjnefaldende tryk. Selve bakkens materiale blev udviklet med ekstra styrke i 2 mm + 3 mm bølgepap for at sikre, at bakkerne og produkterne ikke tager skade ved transport og håndtering i butikkerne. Grafikken, der skal signalere nytænkning, ungdom og friskhed, er en videreførelse af de grafiske kampagneelementer fra TV, web og andre medier – tre sjove figurer, som er trykt på bakkens sider i flexotryk og belagt med partiel lakforsegling for ekstra opmærksomhed.
Kundens oplevelse:
Vi har haft et fantastisk godt samarbejde med DS Smith. Ting man ikke kunne drømme om kunne lade sig gøre, kan lade sig gøre hos DS Smith, og vi har fået en rigtigt flot emballageløsning, som vi har store forventninger til.
Michael Spangsberg
Fabrikant, Spangsberg Chokolade A/S