Case

Speciallavet gaveæske hitter hos kunderne

Ølflasker med specielle må krævede en speciallavet gaveæske, der gør TeeDawns smagfulde specialøl endnu mere smagfulde.

Det danske mikrobyggeri TeeDawn benyttede tidligere standardgaveæsker til deres lavalkoholiske specialøl. Dog passede de ukurante flasker ikke særlig godt i æskerne, og derfor brandede gaveæsken ikke produktet optimalt.

Perfekt eksponering

Gennem tæt dialog udviklede designeren hos DS Smith en gaveæske, der understøtter TeeDawns kommunikative univers. Æsken er udformet med inspiration fra en stærekasse - og giver produktet perfekt eksponering. Naturfarven med den åbne bølge, der er præget med et stort logo, understøtter produktets naturlige kvaliteter.

”Jeg troede, det var dyrt og tidskrævende at få vores helt egen gaveæske. Men mine forestillinger blev hurtigt gjort til skamme.”

Henrik Wiese, Management og Marketing Team hos TeeDawn.

 

Gaveæsken giver nye kunder

I løbet af ganske kort tid er TeeDawns gaveæske blevet et hit i specialbutikker, supermarkeder og firmaer i hele landet. Æsken har gjort det væsentligt lettere at sælge øllene ind til nye kunder - og TeeDawn har allerede måttet genbestille gaveæsken adskillige gange.

 

Om TeeDawn

TeeDawn har som den eneste virksomhed i verden et klart fokus på udelukkende at fremstille lavalkoholiske specialøl. Deres formål er at inspirere mennesker til at reducere deres forbrug af alkohol. TeeDawn fås på udvalgte restauranter og i specialbutikker, der – ligesom TeeDawn – ønsker at inspirere forbrugerne til at reducere deres forbrug af alkohol

Du kan oprette et login til webshoppen, så kan vi huske dig til næste gang. Et login giver også mulighed for at vælge fremsendelse af faktura frem for anvendelse af betalingskort.

Opret login