Emballage til e-handel


Vi har et stort udvalg af standard og kundetilpasset e-handelsemballage skabt med miljøet i tankerne.

Smart og holdbar emballage til e-handel

Vi tager luften ud af e-handlen. Ved at have den rette emballageløsning nedsætter vi den mængde luft, der bliver transporteret. Dermed minimerer vi unødig transport på vejene.

 Når du har skabt en onlinebutik, som kunderne elsker, er det vigtigt altid at kunne levere. Trygt, miljøvenligt og med den perfekte branding. Vi er eksperter i at udvikle en mere bæredygtig emballage, som både sikrer en god kundeoplevelse og gør dit arbejdsflow smidigt.

Bæredygtighed og miljøbevidsthed afspejles blandt andet i vores materialevalg. Vi bruger i størst muligt omfang genbrugsmaterialer og udvikler designs, der beskytter indholdet og minimerer unødig luft. Ved at producere lokalt minimerer vi også transporten, når vi leverer til din virksomhed.

Med vores løsninger bliver det hurtigere at pakke, og du kan nøjes med et minimalt antal emballagestørrelser. Hvis du har brug for returløsninger, der er lette for kunderne at håndtere, har vi flere muligheder, der fungerer nemt og enkelt for både dig og kunderne. Når du har brug for stødabsorberende materiale, hjælper vi dig med løsninger, der gør det let for kunden at sortere og aflevere til genanvendelse.

Mindre luft: Variable e-shopkasser af bølgepap

Den variable e-shopkasse i bølgepap kan justeres i højden ved hjælp af riller, der gør det let at tilpasse kassen til den ønskede størrelse. Emballagen giver en indikation af volumen, vægt og fragtopdeling. Kassen reducerer behovet for ekstra beskyttelsesfyld, hvilket kan give besparelser på fragten. Du får flere størrelser i én og samme kasse og sparer dermed tid i pakkeprocessen.

Lettere returnering: Returkasse med indbygget tape

Let at samle og lukke ved pakning, nem at åbne for kunden og lige så nem at lukke igen, hvis varen skal returneres. Returkassen er holdbar, pæn og giver en positiv kundeoplevelse.

Med detaljer som automatbund, der samles når kassen bliver slået op, og indbygget tape til lukning, åbning og genlukning, slipper både du og kunden for at bruge ekstra tape. Det gør kassen let at håndtere og bedre for miljøet. Den nemme returhåndtering giver selv en mindre tilfreds kunde en bedre oplevelse.

Få miljøgevinst med i købet: Forsendelsesposer i papir eller 80 % genanvendt plast

Vores forskellige forsendelsesposer er præsentable og praktiske med overflader skabt til tryk eller etiketter. De er lette at genanvende og designet til at undgå unødvendig transport af luft. Vi har et bredt udvalg af poser, og hvis du har særlige behov, kan vi udvikle skræddersyede varianter.

Apropos genanvendelse, så genanvendes 82 % af alle pap- og papiremballager i EU. For plastemballager er tallet 40,6 %. Ved at fremstille emballage af så få materialer som muligt, gør vi det nemt for dine kunder at genanvende emballagen fra dine forsendelser. 

Forsendelsespose i papir: Fremstillet af 100 % stærkt kraftpapir med selvklæbende tape, perfekt til store produkter. Posen har en perforeringsstrimmel som er let at åbne og ekstra dobbeltklæbende tape til eventuel returnering.

Forsendelsespose i 80 % genanvendt plast: Stærk forsendelsespose til varer og dokumenter, med dobbeltklæbende tape, der er let at lukke. Forsendelsesposen er desuden rive- og brudsikker, samt beskytter varen mod fugt. . Du kan selvfølgelig få posen med eget tryk.

Wavebag 100 % genanvendelig : Miljøvenlig polstret kuvert i papir – den bølgeformede polstring gør Wavebag stærk og giver god beskyttelse. Wavebag har næsten lige så lav vægt som boblekuverter - uden at gå på kompromis med sikkerheden. Wavebag er 100 % genanvendelig, og efter brug skal du bare bortskaffe kuverten i papirkurven. Kuverten er vandtæt grundet en meget tynd PE-belægning, og indholdet vil altid forblive tørt, selv i regn.

Hvad synes kunderne egentlig om din e-handelsemballage?

Driver du en webshop eller anden form for e-handelsvirksomhed? Så bør du vide, at dine kunder ikke ønsker overforbrug af emballage, for meget plast, ikke-genanvendelige emballager og emballager, der ikke beskytter produktet tilstrækkeligt. Det viser en undersøgelse, som vi har gennemført blandt onlinekunder i Europa.