FAQ


Bestilling & Levering

 

Eksisterende kunde: Opret din konto ved at kontakte os via din kundeservice hvis du ikke allerede er oprettet. Når din konto er aktiveret, har du adgang til dine aftale produkter, standardprodukter, nem ombestilling og mere.  

Ny kunde: Du behøver ikke en konto for at afgive ordrer. Du kan tjekke ud som gæst. Din e-mail registreres under kassen, og du modtager oplysninger, når din gæstekonto er godkendt i åbningstiden. Du kan også anmode om en virksomhedskonto på forhånd ved at klikke på knappen „Opret virksomhedskonto“ på login-siden (opret et link til den side).

OBS - forvent op til en arbejdsdag at få dette oprettet.

 

 


Sørg for, at du er logget ind. Dine aftale produkter findes under „Mine produkter“. 

 

 

Du kan også søge efter varenummer eller navn. 

 

Naviger via kategorierne for at finde løsninger. Vores brede sortiment kræver ofte en ekspert til at finde det bedste produkt til dit branding, produktbeskyttelse og bæredygtighedsbehov - kontakt din Account Manager for support. Hvis du er gæstekunde, bedes du kontakte os via telefonnummeret i sidefoden af webshoppen eller på vores kontaktside.

 

Sørg for, at du er logget ind. Dobbelttjek, at du indtastede nummeret korrekt. Det kan have ændret sig, så vi anbefaler at  søge efter produktnavn. Kontakt kundeservice for at få hjælp, hvis du stadig ikke kan finde produktet. 

 

Du modtager en bestillingsbekræftelse via e-mail direkte efter din check-out af webshoppen. Herefter modtager du en ordrebekræftelse med den forventede leveringsdato, denne bekræftelse vil ikke være anderledes end ved bestilling via e-mail eller telefon. Ordrebekræftelsen sendes kun i åbningstiden, på hverdage. Bekræftelsen sendes til den e-mailadresse, der er angivet under kassen (den du bruger til dit login i webshoppen). Hvis du ikke modtager en bekræftelse inden for et par arbejdsdage, bedes du kontakte  kundeservice. 

 

 


Din ordre behandles kort efter, at du har modtaget ordrebekræftelsen. Derfor kan du ikke ændre det fra „Min konto“. 

Hvis du har brug for at ændre eller annullere, skal du kontakte kundeservice så hurtigt som muligt. 

 

For standardprodukter på lager bestilt inden kl. 12 på en arbejdsdag, sender vi normalt samme dag - eller senest i løbet af den følgende arbejdsdag. 

For specialfremstillede eller ikke-lagerførte produkter: Produktionstider vil påvirke leveringsdatoer. Ordrebekræftelsen viser den estimerede leveringsdato. 

Levering fra vores lager er typisk den næste hverdag. Ordrer, der afgives i weekender/helligdage, sendes den næste hverdag. 

Bemærk at leveringstiderne afhænger af transport/transittider. 

Se vores vilkår og betingelser her.

Du skal kontakte kundeservice via telefon eller e-mail, så vi kan hjælpe dig yderligere. 

 

For synlige forsendelsesskader SKAL det rapporteres direkte til chaufføren ved modtagelse. 

For skjulte skader skal du rapportere det til os via kundeservice.

For mere information - læs venligst vores generelle vilkår og betingelser her.

 

Under check-out vil du se de gebyrer, der gælder for din specifikke ordre. Det kan være værd at kontrollere, om du skal tilføje yderligere produkter,  for at undgå evt. yderligere gebyrer. 

DS Smith pålægger vejafgift på alle ordrer. Denne vejafgift udgør 16,48 DKK pr. palleplads. Vejafgiften vil kun fremgå på din faktura.

 

Min konto


Log ind på webshoppen og klik på „Min konto / „Opdater password“ for at opdatere din adgangskode.

 

 

 

Hvis du glemmer din adgangskode, skal du klikke på linket „Glemt dit password“ ved login

 

 

Kontakt venligst din firma administrator eller kundeservice hos DS Smith, oplys om firmanavn og dit navn.

 

 

Som firma administrator har du følgende muligheder: 

 Min konto - viser dine kontooplysninger

· Navn og e-mail-adresse
· Standard fakturerings- og leveringsadresse (i henhold til vores stamdata delt af din virksomhed)
· Dine egne seneste ordrer

 
Mine ordrer

 · Alle ordrer oprettet af alle brugere (alle ordrer placeret i webshoppen som via kundelogin - ordrer afgivet via e-mail eller telefon vises ikke her)

 
Mine rekvisitionslister

 · Du kan oprette forskellige lister til ordrer for nemt at placere fremtidige ordrer, f.eks. kan du oprette en liste specifikt til sæsoner som Black Friday, påske, sommer osv. Du kan også oprette nye lister eller ændre aktuelle lister. Rekvisitionslisten er personlig, og kan ikke ses af andre end dig selv.

 Adresser

 · Standard fakturerings- og leveringsadresse (i henhold til vores stamdata delt af din virksomhed)

· Yderligere leveringsadresser

  Opdater password

 · Her kan du ændre din adgangskode

 

Firmaprofil

· Konto information om firmaet
· Juridisk adresse (i henhold til vores stamdata delt af din virksomhed)
· Navn og e-mail-adresse på firmaadministrator
· Betalingsoplysninger
· Leveringsinformation

 

Selskabsstruktur

 · En forretningsstruktur der viser brugere med givne brugerroller i firmaet

 
Firmabrugere

En oversigt over alle brugere i din virksomhed. Du kan:

· Se inaktive brugere
· Se alle brugere
· Redigereeller slette en bruger
· Tilføje  en ny bruger

 Log ud

 

Som firma bruger har du ovenstående muligheder, du kan bare ikke redigere eller oprette nye brugere, og du kan kun se dine egne ordrer. 

 

 

Under „Min konto > Mine ordrer“ kan du kun se ordrer, der er afgivet via webshoppen som en logget ind kunde. Ordrer placeret på andre måder vises ikke der. 

Ordrer fra den tidligere webshop vil heller ikke blive vist her.

 

 

Firma administratoren kan tilføje nye brugere. Hvis du ikke er administrator, bedes du kontakte administratoren i din virksomhed. For at finde din firmas administrator skal du klikke på din konto og tjekke under „Firmabrugere“ for rollen „Firma administrator“  

 

 

Som firma administrator har du mulighed for at tilføje nye brugere som i nedenstående skærmbillede. 

Når du er logget ind som administrator, skal du klikke på din profil, Vælg „Min konto“. Under „Firmabrugere“ kan du tilføje nye brugere til din virksomhed. Nye  brugere modtager automatisk loginoplysninger via den angivne e-mail-adresse. 


Det er muligt at ændre dit navn, jobtitel og telefonnummer. Alt andet bedes du venligst kontakte kundeservice om.  

Har du fået ny e-mail skal du have oprettet en ny bruger, dette kan gøres af din firma admininistrator, DS Smith kan også være behjælpelige med dette.

 

 

Ved check-out kan du vælge mellem dine leveringsadresser registreret hos DS Smith. Du kan også tilføje en ny leveringsadresse ved check-out. 

Det er desværre ikke muligt at angive en foretrukken leveringsadresse pr. bruger, du bedes anvendes ”drop-down” og vælge adressen der.

 

Det er desværre ikke muligt at angive en foretrukken leveringsadresse pr. bruger, du bedes anvendes ”drop-down” og vælge adressen der.

 

 Det er desværre ikke muligt at angive en foretrukken leveringsadresse pr. bruger, du bedes anvendes ”drop-down” og vælge adressen der.

 


Kontakt venligst din kundeservicekontakt for at slette eller ændre adressen i vores forretningssystemer — dette inkluderer også en automatisk opdatering i webshoppen efterfølgende.

Når ændringen er foretaget, vil den være synlig på din konto indenfor kort tid. 

 

 

Pr. virksomhed er der kun én faktureringsadresse tilgængelig i webshoppen. Din faktura sendes til den adresse, du tidligere har delt med DS Smith. For at ændre adressen på fakturaen eller den, der er tilgængelig i webshoppen, bedes du kontakte kundeservice

Jeg har fået en velkomstmail med et aktiveringslink - men linket er udløbet?

Du ledes til en side hvor du kan få tilsendte en mail med et link hvor du kan oprette dit password. Det er den samme side du også kommer til hvis du har glemt dit password

Betaling 

 

De betalingsmetoder, der er tilgængelige på webshoppen, afhænger af din kundestatus og betalingshistorik. Vi tilbyder betaling med kreditkort og/eller faktura på vores webshop.

For kunder der ikke er logget ind er kun kreditkortbetaling tilgængelig — er du eksisterende kunde kan du også kun betale med kreditkort sålænge du ikke er logget ind, men vi kan sende dig et login inden du bestiller første gang.

Læs mere om betaling her.

 

 

Ekspeditionsgebyr: Mindre ordrer vil blive opkrævet et administrationsgebyr til dækning af håndteringsomkostninger på vores lager og yderligere administration. Du vil se ved udtjekningen, om dette gebyr gælder for din ordrestørrelse. Læs mere her.

Vejafgift: DS Smith pålægger vejafgift på alle ordrer. Denne vejafgift udgør 16,48 DKK pr. palleplads. Vejafgiften vil kun fremgå på din faktura.

Læs mere her.

 

Produkter & tjenester

 

For at finde alle dine egne aftale produkter og alle webshop produkter skal du sikre dig, at du er logget ind. 

 

  • Brug søgefeltet til at slå emner op efter navn eller artikelnummer. Du kan bruge denne søgning til dine egne produkter eller til at finde emballage, du ikke har købt før. 
  • Du kan søge på tværs af „Mine produkter“ og selve webshoppen for at tilføje dine skræddersyede produkter til din kurv.
  • Brug kategorierne til at finde produkter, der f.eks. er specifikke for dit segment f.eks. flytning eller specifikt til e-handel.

 

Som kunde kan du oprette dine egne rekvisitionslister for nem bestilling. Du kan f.eks. bygge dem, hvis du altid bestiller specifikke produkter i bestemte måneder. Rekvisitionslisten er personlig, og kan ikke ses af andre end dig selv.

Du kan oprette denne liste også baseret på de produkter, der aktuelt er i din indkøbsvogn  eller fra tidligere ordrer:

 

Eller du kan lave den udfra tidligere ordrer:

 

 

Vores brede produktsortiment kræver ofte en eksperts vejledning for at vælge den bedste løsning til dine behov som branding, produktbeskyttelse og bæredygtighed. Kontakt din nuværende Account Manager for personlig assistance. Hvis du ikke er kunde, bedes du ringe til nummeret , som du finder her.